Tuesday, December 14, 2010

Mer att ge...

Gav mig på Coopers test i dag igen, bättre resultat än i går och inser att att jag fortfarande har mer att ge. Det finns tydligt grader i helvetet, jag ökade min medelhastighet från 8 km/h till 8,5 km/h och och maxade ut på 177 pulsslag per min och det redan efter ca 4 minuters på bandet. Mental notering om att skaffa en pulsklocka. Vi får se om det blir så att jag ger mig på ett test i morgon också, jag vill hitta min maxpunkt, innan jag hittar den så kan jag inte börja mäta framgång.

Helt klart så är det flera faktorer som spelar in i resultatat.
Dels så springer jag ju på löpband, det är lättare att kontrollera hastighetetn etc, och sen så är det ju helt slätt inga backar eller något sånt att ta hänyn till. Dessutom är det psykologist, jag är uppenbarligen i bättre kondition än jag trodde innan jag började och jag har just nu en djävla vilja, och den är värd mycket. Vidare så har jag ledigt i 14 dagar och extremt tråkigt på dagarna, detta gör att jag gärna springer iväg till gymmet i tid och otid.
Peppar peppar jag har inte skadat mig ännu och det trots ett par intensiva veckor på gymmet.


No comments:

Post a Comment