Friday, December 17, 2010

Snö, vila och julfest...


Vaknade i morse klockan fem, ja det tar sig betydligt bättre än 04:30 som i går eller 03:40 som i onsdags. Mycke snö det innebär mycke skotta, så upp, på med kläderna och sedan ut och skotta, 20 min skottning, det hade kommit ca 15 cm under natten, ganska blöt och tung snö.
En trevlig frukost med familjen, dock kanske inte så hälsosam som den borde, ljust bröd hade inget fullkornsbröd åtkommligt, butiken var inte ju inte öppen. Måste planera lite inköp och försöka få med mig i alla fall min fru i fallet(undrar om hon läser detta).



Inget gym i dag heller, tror jag tog i lite för mycket igår, tärningsverken måste få komma i kapp. Jag tror en av anledningarna till att jag är så trött på kvällarna är de dagar jag har tränat hårt, och i kväll är det Julfest på Patricia med jobbet. Ja just det "party" båten nere vid Slussen, där har jag nog inte varit sedan Eldkvarn Brann eller något i den stilen. Vill minnas att söndagar är dåliga kvällar på båten, och att det ofta var bråk där, men tydligen så har dom hyrt delar av båten fram till 23 så man stannar nog i alla fall fram till dess. Sen skall enligt rykte QBranch Allstars spela, vårat lokala firmaband, typ Korpenrock eller något, har aldrig hört dem live så det skall bli kul. Men som sag Julfest, dock så blir det nog att ta det lite piano, då planen är Body Pump Lördag morgon klockan 09:15, platsen är bokad, PB release 76 vill jag minnas, dipps med mycke Biceps och Triceps, "well you know, no pain no gain".

No comments:

Post a Comment