Friday, December 17, 2010

Stjärnbloggaren: Min städerska har stulit 30 000 kr | Nyheter | Aftonbladet

Stjärnbloggaren: Min städerska har stulit 30 000 kr | Nyheter | Aftonbladet

Nu har jävla städerksan Maj Ling snott mina brev också..?!
Jag tippar på brorsan jag, om det ens stulits pengar. Men vem har "buntar" med 10 - 20 tusen kronor liggandes hemma och drälla, kanske Kisse? Men Maj  troligen mera åt Mai men vad vet jag ....

Måste säga att jag har stor respekt för dessa unga driftiga tjejer som kan fånga 10 tusentals läsare dagligen med sina fabulationer själv plockar jag kanske 20 - 40 unika besök om dagen. Jag är inte så naiv att jag tror att jag skulle kunna fånga en sån publik som dessa bloggerskor får. Även om jag tror ell i alla fall hoppas att det jag skriver och fabulerar om är mer interssant än deras shopping, produktplacering och läppförstoringar.

Men bevisligen inte...

Kvällens soundtrack:
Ultravox – Cut And Run

Två killar som ville ta idolbild av kisse undar varför? 

No comments:

Post a Comment