Wednesday, December 15, 2010

Vila...

I går var det vilodag, ganska skönt och jag firade det med att åka in till stan och se en film med Buffy min älsta dotter. Harry Potter Dödsrelikerna, del 1, en riktigt Mörk HP.

Nåja vila medför en sak har jag nu på morgonen insett, träningsverken kommer ikapp, och just nu är det för djävligt, men kroppen behöver komma i kapp. Dock så blir det gymmet i dag igen, Coopers test skall, se om jag kan komma lite längre i dag... Satsar på att förlänga mitt resultat med 2 - 300 meter.

Dagen till ära så är det ett nytt möte med PT på Body Joy för att få mitt tränings schema omgjort, detta då jag är en slarvig och dålig människa. Först så sumpar jag bort mitt styrkekort, anledningen till dagens timme med PT på gymmet, sedan så sumpar jag gymkortet. Men som tur är så finns det snälla och ärliga människor som tar rätt på sakerna åt mig, tack Torbjörn för din omaket och att du tar dig tid att ringa mitt gym och sedan skicka mig kortet per post. Frimärken och en trisslott kommer din väg.

No comments:

Post a Comment