Sunday, January 9, 2011

Power...

Tog en grym bra runda på gymmet i dag, givetvis måste jag på årets första gymbesök ge Mr Cooper ett försök.

Och till trots Julens Dekadens, en förbättring med, 3 pts på skalan jämfört med det senaste testet den 28/12, vilket inte var väntat. Men jag har ju i och för sig gått en hel del under de senaste veckorna och detta tack vare turfandet det verkar ju ha gett lite resultat, jag gissar att snömodden som varit ute gett en hel del.

Har även ställt mig på vägen hemma och sett en vikt nedgång men jag litar inte riktig på den vågen, funderar på att skaffa mig en lite bättre sådan som man kan lita på eller i alla fall lita lite mer på. Skall se om jag kan få väga in mig på gymmet igen, jag saknar dock en publik våg på gymmet och det stör mig lite.

I alla fall en grymt bra start på mitt tränings år 2011, jag hade förväntat mig en nedgång i resultat, eller i alla fall inte en förbättring, efter julmat och Nyår på grund av all Must, godis och ett och annat glas vin/öl/cider.

Shit jag kan nog till och med kunna spöa Power Puff Pinglorna just nu och det, 
DET  är POWER

No comments:

Post a Comment