Saturday, January 22, 2011

Så grymt omotiverad till träning i dag.



Var på gymmet i dag på förmiddagen, motivationen var ju inte på topp direkt. Löpbandet var segt som sirap, tyngderna tyngre och allt var bara segt och jobbigt. Bara därför straffade jag mig själv med att verkligen genomföra alla övningar. Tar grymt mycket på krafterna både psykiskt och fysiskt att träna när man känner att man inte har lust, utan att det är ett måste. Tidigare så har det här varit ett tecken på att jag kommer börja tackla av men jag skall fan ta mig i genom det här annars har jag kastat bort en massa pengar och en massa tid på inget. Får inte lägga ner nu, jag har bara en svaka, vet dock av erfarenhet att det kommer att ta emot att gå till gymmet nästa gång som troligen blir på Tisdag.
Ger min själv 5 foliehattar i dag för att jag är så grymt omotiverad i dag.

No comments:

Post a Comment