Monday, January 24, 2011

Turf, dagsform och 18km

Dagsform:  God, tror att jag har återhämtat mig från nattveckan, hyfsat sugen på att sticka till gymmet men turfingen drar en del också.

Trött fötter
Har i dag Turfat lite igen 18 km var dagens resultat och nästan 2000 pts. Så jag är nog snart ikapp och om Nugator som passade på att smita om och knipa 5:e platsen under min nattvecka. Men nu så, jag skall om och jag skall behålla min 5:e plats spelet ut, tror dock inte att jag satsar på nästa omgång, det får bli senare i vår när det är barmark. Sen så tror jag det blir svår spelat i stockholm framöver det är så många spelare i rörelse. Man får leva på takepoints.
Sprang på en annan turfare i dag på Katarina Kyrkogård, Monkx, trevligt möte,

Det blir nog en kort Turf i morgon och sedan gymmet...

Hittade en ny blogg i dag.
http://ericaflorez.blogg.se kolla gärna in den, det är en HV kollega till mig som skriver den, hon är soldat i AQ och  ungdomsledare inom FBU eller Försvarsutbildarna som det nu mera heter, det är i övrigt från hennes blogg som jag ärligt stulit rubriken Dagsform.




Dages två rundor
Runda 1
Runda 2



No comments:

Post a Comment