Sunday, February 20, 2011

Massor med folk på gymmet = en dålig dag på gymmet....

Dagsform:
God men trött, mycke trött nu men det beror nog på att jag jobbat dagveckan, upp tidigt i säng sent...

Träning:
Var på gymmet i dag och det var massor med folk, och där med kö till maskiner och redskap, att det sedan satt ett gäng slasktrattar och "bakistränade" gjorde inte saken bättre. Jag var tvungen att hoppa fram och tillbaka i mitt schema och träningen blev rörig och oinspirerade.
Kort sagt en dålig dag på gymmet...

Agenda:
Veckan som kommer är "ledig", men det är ett par dagar med utbildning via ICA, och sen så är det dax för en nattvecka igen. Så det blir träna och plugga, samt försöka färdigställa mitt TYW projekt

Jag färdigställde ett hobby projekt i dag, bilder ligger här


No comments:

Post a Comment