Thursday, February 24, 2011

TGIF, nattpass, Coopers fail och en lurig förkylning...

TGIF, äntligen, NOT kliver på nattvecka i kväll, jobbar fredag till torsdag nonstop. Efter det så följer 14 dagar ledigt, lite surt att jag jobbar under kidsens sportlov och efter det är ledig i 14 dagar.

I onsdags var jag på gymmet och misslyckade med coopers test, då jag halvägs igenom inser att skosnöret gått upp och det var bara att bryta, det som var så surt var att jag på 6 minuter hunnit lite mer än 1300 meter och det hade blivit ett strålande resultat, och utan att öka där så hade jag gått i mål med ca 2600 meter under skorna, en förbättring med ca 300 meter jämfört med förra testet, och gett 47 pts på skalan. Det är 7 pts bättre än förra testet och en MARKANT förbättring, det blir ju svårare och svårare att öka, men jag kom inte i mål så jag slår mig inte på bröstet för den framgången, okej kanske lite.
Skall ge mig på halvmilen på löpbandet efter nattveckan,  och sikta in mig på 30 minuter, rimligt tycker jag.

Dagsform:
Hyfsad, aningen snorig, ingen feber, men inte 100% i kroppen, en bra dag att straffa kroppen med lite gym eller så kanske inte.

Träning;
Sitter och samlar kraft att ta mig till gymmet men jag vet inte om jag borde, är som sagt lite smått förkyld, inget som vill riktigt bryta ut, den lurar mig på en skön feber och lite tycka syndpoäng. Måset i alla fall till mölnvik för att kolla lite på bokrean.

Agenda:
Blir en lugn vecka med jobb och åter jobb, 68 timmars vecka. Skall se om jag kanske kan få komma ifrån och spela på Torsdag med Fredrik, vi behöver lite Beta testande på FOG:A beta 2.0.
Vansinne...

No comments:

Post a Comment