Wednesday, February 9, 2011

Utstirrad, lyckade PU samt och tandläkaren

Dagsform:
God men trött, man sover förlite på Kvällsveckorna, detta då mankommer hem klockan 00:30.Sedan så  inte kan jag inte gå och lägga sig direkt, utan sitter uppe en timme eller så bara för att andas och softa till lite. Men likförbannat så går man upp med övriga familjen klockan 06:00.

Agenda:
Dagens main event är tandläkaren sen så blir det om tiden tillåter en lite prommenad på stan med kameran, funderar på att plåta den kornblå porten på djurgården.
Annars är det jobb i kväll som gäller.

BTW;
PU samtalet som jag hade i går gick jättebra och jag är mer än nöjd med det "betyg" jag fick.
En del av min målbild blir att ta ett ITIL Cert och någon form av teknikst cert.

Idag blev jag utstirrad på bussen, mötte mina Kids och deras klasskamrater på bussen. Dom på väg ner till Ekvallen i Gustavsberg för att åka skridskor och jag på väg till stan för att ta mig till tandläkaren. Det var i alla fall tydligen extremt spännande att L o V's pappa var på bussen och det tisslades och tasslade samt en massa huvuden stack upp över stolsryggarna för att kolla in mig.

I nuet:
Sitter just nu och väntar på tandläkaren och har så där obehagligt fuktiga handflator, ogillar att vara här. Speciellt i dag då det är en ny tandläkare som har ersatt min gamla som jag haft i 10 eller 12 år och fått ett stort förtroende för.

Tandstatus? 

No comments:

Post a Comment