Monday, March 21, 2011

Coopers fail, men en bra dag på gymmet och självinsikt.

Dagsform;
God, mycket god skulle jag vilja säga.

Träning:
Körde Coopers test i dag, FAIL, jag misslyckades och fumlade. 10 minuter in i testet så lyckades jag trycka på den stora röda STOP kanppen, istället för att trycka på + knappen för att öka lite, jag hade då kommit lite mer är 1800 meter. Snabbt dödade jag maskinen och tog nya tag, jag sprang ytterligare 2 minuter, dock så tappar man ju lite fart och måste bygga upp farten på bandet igen och det tar 10 - 20 sekunder och på 2 minuter är det en ganska lång tid.
Lyckade dock skrapa ihop 2200 meter totalt, 38 pts på skalan, och där med en Fail, får ta ett nytt test senare i veckan.
I övrigt så gick träningen bra, jag höll en hög jämn puls genom hela passet, och körde övningarna i par för att inte tappa puls. Har även sänkt vikterna på ett par övningar, vilket gör att övningarna tar på rätt muskelgrupper, kanske tagit i lite för mycket.


Agena;
Jobbar kväll denna vecka.
Så det blir träning på FM och jobb kvällar.
Fredag "ledigt", då är det tjemiddag för V som fyller 9, jag och L skall hem till ett par bekanta några timmar.

No comments:

Post a Comment