Monday, March 21, 2011

Jag är en Buzzador

Vad är en Buzzador?
Jag är en, är du?

Vad gör en Buzzador?
En buzzador nätverkar och gör reklam för olika tjänster och produkter i sin omgivning genom att prata om det han hon har som kampanj just för tillfället.
Just nu så testar jag och pratar om LoveFilm.se, och detta genom Buzzador.

Vad tjänar du på att vara en Buzzador?
Det beror på vad kampanjen handlar om, ibland så handlar det om ersättningar i form av presentkort eller varor, möjligheten att erbjuda arbetskamrater varuprover och smakprover av den kampanj man för tillfället har.

Kan du bli en Buzzador?
Ja absolut, anmäl dig via länken nedan.
Anmälan Glöm inte bort att anmäla att du blivit inbjuden av "Fraggel" som är mitt Buzz nick, läs mer om att bli en buzzador på sajten.

Varför skall du ange mitt nick?
För att jag får "creds" och där med större chans att delta i mer intressanta och roliga kampanjer.

Buzzador

No comments:

Post a Comment