Monday, March 7, 2011

Lårknäckar väglag eller snyter man sig i duschen på gymmet...

Idag kommer akutmottagningarna vara överfulla, "Helga ta upp 10 rullar gips till", höll på att dra på röven ett par gånger på väg till gymmet och inte en tillstymmelse till halkbekämpning verkar det som.
Som ortoped i dag så har man nog mycket att göra.

Dagsform:
God, eller kanske till och med riktigt bra, ett besök på gymmet har det blivit och det kändes bra, dock så har jag goofta bort mina skor, så min snälla älskade fru köpte ett par nya men dem funkar inte att springa i riktigt. Måste lösas.

Agenda:
Låga kaloriintag denna vecka och hög förbrukning av det samma, så långa och många träningspass, synd att det är så halt ute.

  • Måndag, gymmet, månadsmöte på LitlleWars, vuxna män gör saker tillsammans.
  • Tisdag, gymmet.
  • Onsdag, eventuellt Båtmässan Jed, får hälsa på Skärgårdsradion då också kanske, får se om jag orkar med gymmet.
  • Torsdag, gymmet, inget annat inplanerat, kanske en tripp till lokalen.
  • Fredag, gymmet
  • Lördag, kalas för kidsen, alla 3, inget gym.
  • Söndag, helt klart gymmet.

Skobekymmet:

Glömde mina skor på gymmet senast jag var där och tränade, och antingen så har någon tagit mina i tron om att det var deras eller så har man helt enkelt snattat dem. Vilket stör mig oavsett, har dessvärre inte råd att köpa nya vettiga skor just nu så Cooper test och konditionsträningen får jag lägga på hyllan tills vidare. Men min fru köpte ett par skor som jag i alla fall kan ha på gymmet.
Det står ett par skor kvar på gymmet som liknar mina, men det är inte dom, ser aningen försmå ut och dom är använda utomhus, kan vara så att någon tagit fel.
Blir ett besök till löplabbet i slutet mars, ingen pulsklocka denna månad heller då med andra ord.

Snyter man sig i duschen på gymmet?
När jag duschade efter träningen i dag så var det en annan gäst som lät sin trumpet ljuda och snöt sig i näven i duschen, det smattrade rätt ordentligt, vet inte vad som är värst;
Att snyta sig i duschen eller att kissa i den, på gymmet, vad folk gör hemma skiter jag i. Vet dock att det både snyts och kissas i duschen.

No comments:

Post a Comment