Thursday, April 28, 2011

40 +, nya skor och nya tag.

Dagsform:
God, extremt god, men om än lite träningsverk, träffade min sjukgymnast, Lena på Body Joy i Tisdags, och hon petade lite i mina övningar och gav mig lite tips, resultat, mer träningsverk.
Utfallen, var jävliga, men med rakare höfter och mer corestabilitet så är dom om möjligt ännu jävligare.
Benpressen, sluta spreta med knäna och håll dem parallella så tar det bättre, ja som fan.
"Fällkniven" på Casal boll, riktigt jobbig.
Som sagt mer träningsverk och allt lite jävligare.

Träning;
Lämnar gymmet för 2 pass i spåret i veckan, har köpt nya skor, ett par Adidas, hoppas dom ger mig många bra mil innan dom dör, kostade massor.
Delar även upp passet på gymmet i två.
Så från nästa vecka så blir det 2 kortare pass i spåret, 5 km och målet är 30 minuter.

Agenda;
Jobb i helgen och sedan Kvällsvecka.

Just det ja, har ju fyllt 40, fick en bok om träning från min fru, den hanterar träning för oss 40+ are.

Coppers Test
Ordningen är återställd.

No comments:

Post a Comment